loading...
وبسایت رسمی پرسپولیس
بازی بعدی


پرسپولیس
جمعه 20 ارديبهشت ساعت 18:00
ورزشگاه یادگار امام تبریز
تراکتورسازي

بازی قبلی
4.........6..
پرسپوليس ..1.....................0..... سپاهان

زمان :سه‌شنبه 15 ارديبهشت

ساعت بازي: 5:15 دقيقه

مكان: آزادي تهران

: نامشخص

گلزنان برنتر

کريم انصاريفرد

نام بازيکن گل زده

کريم انصاريفرد7

هادي نوروزي5

محمد نوري5

غلامرضا رضايي4














پذیرفتگان کارت های باشگاه پرسپلیس
پرسپولیس کارت

بازیکنان پرسپولیس
ارتباط مستقیم بامدیر عامل پرسپولیس

تماس با مدیرعامل

رونامه پرسپولیس

امیرمحمد بازدید : 1 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

 


  عضو کمیته فنی پرسپولیس گفت: شاید انتخاب اول، مربی دیگری بود اما علی دایی هم جزو بهترین نفراتی است که می‌توانست در پرسپولیس حضور پیدا کند و همیشه جزو گزینه‌ها بود. به نظرم  او می‌تواند آب رفته را به جوی بازگرداند.


 

رضا وطنخواه در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: تا همینجا هم آقای دایی دیر آمده که البته چاره‌ای هم نبود. هر چه کمتر زمان را از دست بدهیم بهتر است. من در صحبت‌های قبلی خودم به عنوان انتخاب اولم، گرینه دیگری را اسم برده بودم ولی آقای دایی هم جزو بهترین نفراتی است که می‌توانست در پرسپولیس حضور پیدا کند. من اعتقاد دارم او می‌تواند آب رفته را به جوی بازگرداند بویژه که از همراهی افکار عمومی و هواداران بهره‌مند خواهد بود.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس در گذشته همیشه تیم مربیان بزرگ بوده است. پرسپولیس بیشترین سرمربی را در تیم‌های ملی داشته است. اولین آنها آقای دهداری بود. بعد من بودم و بعد از من هم آقایان؛ پروین، ذوالفقارنسب و مایلی‎کهن بودند. من فکر می‌کنم بزرگترین مساله پرسپولیس نیاز به نظم و کم شدن حاشیه‌ها است. حاشیه زاییده عدم نتیجه‌گیری است و برای نتیجه‌گیری به نظم نیاز داریم.

وی خاطرنشان کرد: علی دایی در دانشگاه شریف دانشجوی من بود. من عضو هیأت علمی دانشگاه شریف بودم. دایی در حال حاضر حمایت هواداران را در اختیار دارد و فکر می‌کنم می‌تواند تغییرات لازم را ایجاد کند. او دو قهرمانی جام حذفی را برای پرسپولیس ثبت کرد و با یارگیری که الان انجام می‌شود، فکر می‌کنم همین فصل بتواند به نتیجه لازم برسد اما چه دایی و چه هر مربی دیگری نیاز به زمان دارد و نباید با زیاد کردن فشارها و انتظارات این فرصت را از وی گرفت.

وظنخواه در پایان افزود: در آخر می‌خواهم یک پیشنهاد به آقای دایی بدهم. البته این فقط یک پیشنهاد است. درخواست ما این است که حتی‌الامکان همکاران خود را از میان نفراتی که سابقه بازیگری و مربیگری در پرسپولیس دارند، انتخاب کنند. البته خودشان در نهایت تشخیص می‌دهند همکاران دیگری داشته باشند. اختیار با ایشان است و نباید مسائلی از این دست به سرمربی تحمیل شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
امکانات سایت پرسپولیس
رادیو اینترنتی پرسپولیس
ترانه سرخ
اخذ نمایندگی کانون هواداران باشگاه فرهنگی، ورزشی پرسپولیس

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما به کدام بازیکن پرسپولیس رای می دهید
    هواداران پرسپولیس

    تااینجا 0000

    نتایج زنده فوتبال
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 905
  • کدهای اختصاصی
    <

    Varzesh3.com ورزش سه

    Online User
    IranSkin go Up

    ایران اسکین

    قالب وبلاگ


    ..

    طالع بینی ازدواج

    فال امروز
    

    .

    فال عشق

    فال عشق

    عکس های به یاد ماندنی

    جديدترين پوسترها

    پوستر هاي پرسپوليسي

    خريد لباس پرسپوليس

    خريد لباس پرسپوليس

    ويدئو آنلاين


    ويدئو آنلاين

    گالري عکسهاي علي کريمي


    گالري عکسهاي علي کريمي

    مسابقه پیامکی
    مسابقه پیامکی کاپ قرمز

    تبلیغات سایت پرسپولیس
    برای اولین بار...............